Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (NMPD) turpina pilnveidot izsaukumu pieņemšanas un izpildes procesus, uzsākot nozīmīgu Eiropas Savienības finansētu projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmas tālākai attīstībai. Tā mērķis ir nodrošināt ātrāku un kvalitatīvāku palīdzību pacientiem. Pateicoties Eiropas fondu finansējumam, operatīvā darba procesi NMPD jau iepriekš tikuši pilnībā digitalizēti – sākot no brīža, kad uz ārkārtas tālruni 113 ienāk zvans, līdz pat brīdim,…
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (NMPD) turpina pilnveidot izsaukumu pieņemšanas un izpildes procesus, uzsākot nozīmīgu Eiropas Savienības finansētu projektu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sistēmas tālākai attīstībai. Tā mērķis ir nodrošināt ātrāku un kvalitatīvāku palīdzību pacientiem. Pateicoties Eiropas fondu finansējumam, operatīvā darba procesi NMPD jau iepriekš tikuši pilnībā digitalizēti – sākot no brīža, kad uz ārkārtas tālruni 113 ienāk zvans, līdz pat brīdim, kad mediķu brigāde pacientu nodod slimnīcā. Nupat iesāktā projekta ietvaros tiks modernizēta esošā sistēma. Tāpat plānots digitalizēt šobrīd vēl atsevišķās jomās manuāli apstrādājamus veselības nozares datus un uzlabot datu apmaiņu starp veselības…